سبک زندگی

مینی پرینتر بخریم یا نه؟ یه راهنمای ساده و صمیمی!

مینی پرینتر بخریم یا نه؟ یه راهنمای ساده و صمیمی!

شاید خرید مینی پرینتر که یکی از کارآمدترین  تجهیزات است دغدغه شما نیز باشد در این شرایط لازم است مینی پرینتر را به خوبی شناخته و بدانید که آیا در جهت پیشرفت کار شما موثر است و یا خیر!؟ بدین ترتیب با ما باشید تا بتوانیم شما را به پاسخ صحیحی برسانیم.

مینی پرینتر قابل حمل

هر نمونه از مینی پرینترها با تجهیزات و متریال های خاصی تولید شده اند که در موارد متفاوتی نیز کاربرد دارند و در شرایطی که همه افراد بدنبال سرعت بخشیدن به فعالیت های خود و در کنار آن صرفه اقتصادی هستند این جعبه های کوچک به کمک آنها آمده و بسیاری از کارها را تسهیل کرده است به گونه ای که میتوانید این تجهیزات را به راحتی با خود حمل کرده و چه در سفر باشید و چه در مراکز شغلی خود، یک پرینتر در کیف شما وجود داشته باشد. این تجهیزات بسیار سبک و قابل حمل بوده و به راحتی نیز قابل استفاده میباشند.

کاربرد مینی پرینتر

کاربرد مینی پرینتر

یکی از محبوب ترین کارهایی که میتوان با این پرینترها انجام داد چاپ عکس های موبایل است که میتوانید آنها را با ابعاد کوچک و کیفیت بسیار خوب چاپ کنید البته این ابتدای ماجراست و شما در هر کسب و کاری که باشید میتوانید انواع لیبل ها، چک، رسیدهای مختلف و… در هر زمان و مکانی بسرعت به چاپ برسانید که این کار میتواند به فعالیت شما رونق بخشیده و البته از هزینه های اضافی جلوگیری کند.

کیفیت مینی پرینتر

با استفاده از یک مینی پرینتر نگرانی پاره شدن کاغذ وجود نخواهد داشت.

پس از چاپ نیازی به تایم طولانی نبوده و کاغذها بسرعت خشک خواهند شد.

به اثر چاپی شما در شرایط متفاوت آسیبی نخواهد رسید و مقاومت خوبی در برابر رطوبت و… خواهند داشت.

کاغذهای که در پرینترهایی با برندهای برتر استفاده میشود به محیط زیست آسیبی نخواهند رساند.

 انواع مینی پرینتر

1.      لیبل زن

اگر شغلی دارید که لازم است سریعا لیبل چاپ نمایید خرید مینی پرینتر میتواند چاره ساز باشد. این پرینترها با ایجاد حرارت بر روی کاغذ متن مورد نظر شما را چاپ میکنند و یکی از مزایای این تجهیزات عدم نیاز به جوهر است. البته این مینی پرینترها چاپی سیاه سفید به شما میدهند.

2.      لیزری

پس از خرید مینی پرینتر از نوع لیزری شما باید بدانید که این چاپگر از اشعه لیزر استفاده میکند که چاپهای رنگی و سیاه سفید به شما میدهد، معمولا زا نوع رنگی برای چاپ عکس و از نوع سیاه سفید برای چاپ متن های مختلف استفاده میشود.

3.      جوهرافشان

و اما اگر به سراغ خرید مینی پرینتر از نوع جوهر افشان میروید باید بدانید که این مینی پرینترها معمولا برای استفاده در ادارات و منازل به کار میروند که شامل مخزنی به کارتیج میباشند. مخزن کارتیج محل حضور جوهر است و با پاشیده شدن ذرات جوهر بر روی کاغذ چاپ انجام میشود.

4.      ماتریس سوزنی

خرید مینی پرینتر ماتریس سوزنی جهت صدور فاکتورهای رسمی، چک ها و اینگونه مدارک به کار میرود. نام ماتریس سوزنی بدین جهت بر روی این مدل چاپگرها گذاشته شده است که چاپ بصورت ماتریسی از نقاط بر روی نوار جوهری بر اثر ضربات سوزنهایی نازک زده میشود.

فاکتورهای خرید مینی پرینتر

فاکتورهای خرید مینی پرینتر

اگر بخواهید خرید مینی پرینتر خود را بصورت دقیق و صحیح انجام دهید لازم است آگاهی خوبی از نکات مهم هنگام خرید داشته باشید.

·         کیفیت چاپ

قطعا دانستن این موضوع آسان است اگر هنگام خرید مینی پرینتر به کیفیت چاپ دستگاه توجه کنید خواهید دانست که اگر چاپگر کیفیت چاپ بالایی به شما بدهد میتوان دستگاه را دستگاهی باکیفیت مناسب دانست چرا که اگر یک چاپگر کیفیت چاپ پایینی داشته باشد نشانگر استفاده از قطعات ضعیف و بی کیفیت در تولید آن میباشد.

·         اعتبار برند

گاهی برخی افراد به دنبال بهترین مینی پرینتر برای آنلاین شاپ هستند برای این موضوع لازم است به اعتبار و شهرت برند توجه ویژه داشته باشید، خرید مینی پرینتر از یک برند غیر استاندارد میتواند یک هزینه اضافی برای شما بوده و کارایی لازم را نیز نداشته باشد، برندهای مانند: peripage؛hp و … از جمله برندهایی هستند که کیفیت محصولات خود را ضمانت میکنند.

·         طول عمر

یکی دیگر از نکاتی که لازم است هنگام خرید مینی پرینتر به آن توجه کنید طول عمر چاپگر است بدین ترتیب که دستگاه به گونه ای تولید شده باشد که بتواند در طولانی مدت کارایی صحیح خود را حفظ کند.

·         قیمت

قیمت مینی پرینتر در هنگام خرید دارای اهمیت بالایی است چرا که نیاز است شما مطابق شرایط خود نمونه مناسب را انتخاب کنید البته توجه داشته باشید که هر قدر قطعات به کار رفته در یک پرینتر دوام و کیفیت بالاتری داشته باشد بالطبع قیمت بیشتری نیز خواهد داشت پس دقت کنید که به صرف یک قیمت پایین دستگاهی با کیفیت ضعیف را انتخاب نکنید. توصیه میشود خرید خود را از فروشگاهی معتبر و شناخته شده انجام دهید.

معرفی برندهای برتر

بهتر است به مقایسه مینی پرینترهای مختلف بپردازیم تا بتوانیم برای خرید مینی پرینتر دچار مشکل نشویم.

HP

برند اچ پی یکی از برندهای مشهوری در این حوزه است که انواع مختلفی از این چاپگرها را تولید میکند، چاپگرهای این برند کیفیت بالایی داشته و برای شما صرفه اقتصادی خواهند داشت چرا به ندرت به تعمیر نیاز پیدا کرده و به راحتی قابل بوده و البته استفاده آسانی دارند.

مینی پرینتر Hp مدل officeje

این مدل پرینتر دارای مزایای بسیار است از جمله: کیفیت چاپ بسیار عالی، سرعت چاپ بسیار خوب، قابلیت تک کاره، دارای تکنولوژی چاپ جوهرافشان. خرید مینی پرینتری با این مدل میتواند کیفیت چاپ اسناد شما تضمین شود.

مینی پرینتر Pocketjet

خرید مینی پرینترهای Pocketjet وزن بسیار سبکی دارند و با دارا بودن قطعات پیشرفته در هر مکانی به راحتی کار چاپ شما انجام میشود.

مینی پرینتر Peripage

خرید مینی پرینتر peripage مزایای بسیار زیادی دارد از جمله اینکه این چاپگر سازگاری خوبی با انواع گوشی های همراه و لب تاپ ها دارد که شما به راحتی میتوانید از طریق بلوتوث یا وای فای به لوازم الکترونیکی مورد نظرتان کانکت شوید. برای چاپ از طریق این مینی پرینترها هیچگونه نیازی به کابل نبوده و بصورت مستقیم میتوانید چاپ را انجام دهید.

مدل A40

برندی که در قبل معرفی کردیم مدلی به نام A40 عرضه کرده است که دارای دو باتری قدرتمند 2600 آمپری بوده که مدت سه ساعت چاپ مداوم را برای شما رقم میزند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *